Måste bara berätta... Volvo Ocean Race!

Jag måste bara berätta om ett roligt men MYCKET vått gig i somras... på alla fronter... nästan!
Jag skulle giga med Daniel Lindström, invigningen av Volvo Ocean Race.
Ösregn! Trummorna fick jag låna av Thorleif Robertsson, De Sotos, en mycket bra trummis och begåvad fotograf som jag har att tacka för mycket! Hans set är ett Maple Custom Absolute Nouveau om jag inte missminer mig helt! Det slår mig att varenda gång jag sätter mig vid ett Yamaha kit känns det så välbyggt så också den här gången... samma jämna kvalitet...
Vi gigade 45 minute i regn som piskade in på scenen, jag skakade av kyla och hackade tänder, att den lilla publiken stod ut över huvud taget är en gåta. Jag hade tur som satt längst in under taket men när jag reste mig upp efter spelningen och skulle ta min låtlista och noter, följde bara hälften med, luftfuktigheten var så hög att de hade förvandlats till pappersmos, jag kunde krama ur ca en 1/2 dl vatten...
Båtarna var där, vattnet, regnet... där slutade det våta på plats men väl hemma fick jag lov att värma mig med ett riktigt bra vin: Allegrini Valpolicella Superiore 2006. Gå och köp! Gört!
/ Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0