Gentlemen... i fina rum!

När jag inte jobbar försöker jag alltid lyssna på så mycket livemusik som möjligt, dels för att jag får inspiration och dels för att det är så roligt att träffa massa likasinnade och skapa nya kontakter.
Igår var det release för mina vänner, Micke Grahns, Fredrik Vilstrands och Stefan Nyqvists, (min sångare i Singing Bee), nya projekt GENTLEMEN. Deras album, Awaken me, börjar säljas den 14 oktober. Köp!
Bra ljud och ett 9 manna stort stråk gjorde kvällen på Café Opera till ett extra trevligt event.
Grattis till er och ert fina framträdande! Kul var också att André Ferarri spelade trummor och det var MYCKET smakfullt...
foto:Lena Neogard Thomander
Jag, lite vin och min fina vän och kolega Lena Neogard Thomander, trummis i bl.a. På spåret,
Som jag för övrigt har hört spela på ett mycket bra Yamahakit för några månader sedan...
Al Fosters Hipgig Sr., kolla in det, fetare än vad man tror... och lätt roddat!
Vi hörs snart!
Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0